جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

عملیات اجرایی پیاده رو سازی و جدول گذاری بلوار آیت ا... خامنه ای به پایان رسید

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اتمام عملیات اجرایی جدولگذاری وپیاده روسازی بلوار آیت ا... خامنه ای به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان در عبور و مرور و زیباسازی معابر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی  از پایان عملیات جدولگذاری وپیاده روسازی  بلوار آیت ا... خامنه ای تا هتل مرمر به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان در عبور و مرور  و زیباسازی معابر خبر داد و گفت : پروژه پیاده رو سازی بلوار آیت ا... خامنه ای به طول300  متر طول (1500 متر مربع) از دیماه  سال گذشته آغاز شده بود به اتمام رسید.

 

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه شامل تخریب و جمع آوری آسفالت و فرش کف در حدود 1350متر مکعب، خاکبرداری 250 متر مکعب ،بتن کف 150متر مکعب،کفپوش بتنی 1500 متر مربع و جدولگذاری 450 متر طول می باشد.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ادامه داد :  زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری صورت گرفته و در کنار بهسازی معابر  ایجاد مسیرهای ویژه عبور معلولین و نابینایان عزیز نیز در نظر گرفته شده و این امر در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرامی صورت می گیرد.

 

سید رضی افزود: استمرار خدمات شهری و زیباسازی معابر و مناسب سازی پیرامونی محیطی منطقه را از برنامه های مهم شهرداری منطقه یک در راستای زیباسازی شهری و آراستگی منطقه ای دانست.

تصاویر مرتبط