جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد؛

جمع آوری ٨۵٠ قلاده سگ در سال جاری

مهدی امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، در گفت و گو با صدا و سیمای استان قزوین با حضور در بخش خبری ساعت ٢٠ شبکه استانی قزوین به ارائه گزارش عملکرد این سازمان در موضوع ساماندهی سگ های بلاصاحاب پرداخت.

در این گفت و گو ؛ امینی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برنامه مدونی در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحاب در دستور کار این سازمان قرار گرفته و دو اکیپ زنده گیری به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند؛ افزود: از ابتدای سال تا ١۵ شهریور ماه بیش از 850 قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع آوری شده و این آمار برای سال گذشته بیش از ٢۴٠٠ قلاده بوده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد : سگ های جمع آوری شده به کمپ حامی در مجتمع دفن و پردازش پسماند پاکسار منتقل می شوند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از معضلاتی که  با آن روبه رو هستیم غذا رساني به سگ های بلاصاحب است گفت: غذا رسانی به سگ های بلاصاحب موجب افزایش دو برابری نرخ زاد و ولد آن ها می شود و از شهروندان تقاضا می شود با رعایت این مورد مجموعه مدیریت شهری را در جهت کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب یاری نمایند.

وی با تصریح این موضوع که هدف از ساماندهی و  کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب پیشگیری از ایجاد معضلات متعدد ناشی از افزایش تعداد سگ ها در جوامع شهری و جلوگیری از شیوع بیماری هاری است ااضافه کرد: با توجه به تمهیداتی که مجموعه شهرداری در این خصوص اندیشیده خوشبختانه در دو سال گذشته هیچ مورد بیماری هاری در شهر قزوین گزارش نشده است و از ابتدای سال تاکنون گزارشی مبنی بر گزش سگ های بلاصاحب در سطح شهر قزوین نداشته ایم.

تصاویر مرتبط