جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مسئول هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین:

نداشتن پیست مناسب مهمترین چالش آفرودکاران قزوینی است

مهدی شالباف در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" بیان کرد: این دوره از مسابقات آفرود به درخواست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ مهدی شالباف در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" بیان کرد: این دوره از مسابقات آفرود به درخواست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

وی با اشاره به فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات افزود: این مسابقات به شکل داخل استانی بوده اما مهمانانی از استان‌های البرز و زنجان هم شرکت کردند.

مسئول هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین تصریح کرد: مسابقات آفرود در استان قزوین هر سال تقریبا یک یا دو بار برگزار می‌شود و احتمالا یک دوره مسابقات کشوری هم دو ماه آینده در قزوین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه بالای ورزش آفرود قزوین خاطرنشان کرد: آفرود استان قزوین در بین استان‌های دیگر کشور زبانزد بوده و پرچمدار آفرود کشوری به شمار می آید.

شالباف در پایان گفت: بزرگترین مشکل ورزشکاران آفرودکار استان قزوین بحث پیست مسابقات است البته یک پیست در شهر مهرگان برای تمرین ورزشکاران طراحی شده که مسیر آن دور است و امیدواریم با حمایت مسئولان یک پیست مناسب در شهر قزوین ایجاد شود تا همچنان بتوانیم پرچم قزوین را در این رشته ورزشی مهیج بالا نگه داریم.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط