جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مسئول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین:

قزوین قطب آفرود ایران است

قزوین به عنوان قطب آفرود ایران شناخته می‌شود و تاکنون میزبانی بیش از ۴۵ دوره مسابقات بین المللی، چند جانبه و کشوری را بر عهده داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین خضری در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" بیان کرد: یک دوره مسابقه آفرود به مناسبت هفته فرهنگی قزوین به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از مسابقات در ۵ کلاس شامل کلاس بانوان، کلاس حرفه‌ای و کلاس آماتور برگزار می‌شود.

مسئول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقه تصریح کرد: این پیست مسابقه آفرود برای اولین بار در این مکان طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه حدود ۳۰ ورزشکار از استان قزوین و زنجان حضور دارند که ۵ نفر آنان را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند که به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و این مسابقه با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

خضری عنوان کرد: قزوین به عنوان قطب آفرود ایران شناخته می‌شود و تاکنون میزبانی بیش از ۴۵ دوره مسابقات بین المللی، چند جانبه و کشوری را بر عهده داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان استان قزوین درخواست داریم تا از این رشته ورزشی حمایت کنند زیرا ورزشکاران آفرود به جز انجام فعالیت ورزشی حرفه‌ای، در شرایط سخت و بحرانی از قبیل وقوع برف و کولاک شدید یا بلایای طبیعی مثل زلزله می‌توانند کمک‌رسان مردم در مناطق ناهموار و دشوار باشند.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط