جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱

معاون شهردار قزوین:

آشنایی با هویت قزوین، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است

آشنایی با هویت قزوین، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" که بعدازظهر پنجشنبه(۲۹ شهریور ماه) در انتهای بلوار شهید سلیمانی روبروی شهرداری منطقه ۳ قزوین برگزار شد، بیان کرد: به بهانه هفته فرهنگی قزوین مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مفرح و متنوع تدارک دیده شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین گفت: معرفی هویت و پیشینه تاریخی شهر قزوین، آشنایی با مشاهیر و فرهیختگان شهر قزوین، شاداب سازی فضای شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، امید آفرینی و افزایش انگیزه برای داشتن زندگی‌ای با کیفیت از جمله اهداف برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: مسابقات آفرود از جمله رشته‌های ورزشی است که معمولا در بیرون از شهر برگزار می‌شد اما در این هفته با هماهنگی صورت گرفته با سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه پیست مناسبی با کمک هیئت اتومبیلرانی در داخل شهر طراحی و شرایطی فراهم شد تا علاقمندان با سهولت و راحتی بیشتر به تماشای این ورزش مهیج بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: جنس مسابقه آفرود از نوع برنامه‌های شاد، جذاب و پرهیجان است و دیدن این رشته ورزشی باعث تخلیه هیجانات درونی تماشاگران و علاقمندان مسابقات آفرود شده و لحظات مفرح و جذابی را فراهم می‌سازد و چه بسا موجب ترغیب و جذب جوانان مستعد برای ورود به این رشته ورزشی شود.

برجی عنوان کرد: این مسابقات با تلاش و همت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد همچنین از همکاری ارگان‌هایی همچون نیروی انتظامی، اداره آبفا، سازمان آتشنشانی، فرمانداری، اورژانس، پلیس راهور، اداره کل ورزش و جوانان تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مسئول در ادامه گفت: در جشن‌ها، مسابقات و برنامه‌های متعدد و متنوعی که در بوستان ملت قزوین برگزار شد شاهد حضور جمعیت زیاد و استقبال پرشور مردم قزوین بودیم که نشان از مفرح و جذاب بودن برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

وی در پایان گفت: برای برگزاری باشکوهتر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین همه دستگاهها باید پای کار آیند و در اجرای برنامه‌ها مشارکت کنند که در این صورت بدون شک ما شهری شاد و پررونق خواهیم داشت و امیدواریم شاهد تحقق این اتفاق در سال آتی باشیم.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط