جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۲

مدیر مرکز 137 آمار آخرین ماه تابستان را اعلام کرد؛

نظافت معابر در صدر درخواست‌های شهروندان

به گفته کوزه‌گرها، مدیرمرکز137 در شهریورماه سال جاری،نظافت معابر بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛ مهدی کوزه‌گرها،مدیرمرکز  در مورد آمار شهریورماه گفت:  در ماه گذشته 4 هزار و 603 بار تلفن های مرکز 137 به صدا درآمد که از این بین 2 هزار و 413 درخواست قابلیت ثبت داشته‌است.

او در ادامه  با اشاره به درخواست‌های شهروندان خاطرنشان کرد:  نظافت معابر  در صدر  درخواست‌های مردم قرار دارد که با سامانه 137 در میان گذاشته‌اند که مرکز فوریت‌های اجرایی شهر با ارجاع به سازمان مدیریت پسماند، مطالبات را  پیگیری کرده‌است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر افزود: از دیگر درخواست‌های پرتکرار شهروندان، سدمعبر دستفروشان وخودروهای دوره گرد  بوده که در مردادماه ،نخستین مطالبه بوده‌است.

به گفته کوزه‌گرها، مرمت آسفالت معابر، برطرف کردن سدمعبر مغازه‌داران وجمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب به ترتیب از دیگر خواسته‌های مهم شهروندان بوده که به سامانه 137 گزارش داده‌اند.

این مدیر شهری سپس به وضعیت مناطق چهارگانه در حوزه کاری مرکز 137  پرداخت و گفت:  در شهرداری منطقه یک،برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و خودروهای دوره گرد، رتبه نخست را دارد؛ اما در  منطقه دو شهرداری، برطرف کردن سدمعبر مغازه داران رتبه یک مطالبات شهروندی را از آن خود کرده‌است.

کوزه‌گرها در ادامه، بیشترین درخواست شهروندان  که با مرکز 137 مطرح کرده‌اند، در منطقه 3 شهرداری را مرمت آسفالت عنوان کرد؛ درحالی که در منطقه 4 برطرف کردن سدمعبر مغازه داران بوده‌است.

او، همچنین به سازمان هایی پرداخت که مرکز 137 درخواست‌های شهروندان را  از آن‌ها پیگیری کرده‌است.

مدیر مرکز 137  نخستین سازمان که بیشترین ارجاعات پیام های شهروندان را از آن خود کرده، مدیریت پسماند اعلام کرد که درخواست نظافت معابر وجمع‌آوری سگ‌های بی صاحب در راس مطالبات از این سازمان قرار دارد.

آنگونه که کوزه‌گرها مطرح کرد، بیشترین موضوع ارجاعی به سازمان پارک‌ها و فضای سبز در شهریورماه، شکستگی لوله آبیاری و برطرف کردن نقص فنی روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها بوده؛ اما در مورد سازمان حمل ونقل و ترافیک،درخواست نصب سرعت‌گیر و  نصب و مرمت  تجهیزات ترافیکی  بیشترین مطالبه بوده‌است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، در پایان، سازمان ساماندهی مشاغل  و فرآورده‌های کشاورزی و مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک را به ترتیب جزو سازمان‌ها و مراکزی عنوان کرد که کمترین ارجاعات درخواست‌های شهروندان را داشته‌اند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط