جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۱

بهرامی خبر داد:

نصب 35 مورد دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهیدبابایی

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال 35 مورد دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهیدبابایی نصب و یا ترمیم شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین در 6 ماه نخست امسال اقدامات زیادی را در زمینه لکه‌گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی و... انجام داده است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در  6 ماه نخست امسال مورد توجه جدی قرار گرفته است موضوع ترمیم یا نصب دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهیدبابایی می باشد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس آمارهای به دست آمده در  6 ماه نخست امسال 35 مورد دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهیدبابایی نصب و یا ترمیم شده است.


بهرامی گفت: این اقدام با هدف تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده و عبور و مرور وسایل نقلیه انجام شده است که امیدواریم مورد رضایت شهروندان این ناحیه شهری قرار گیرد.


وی تصریح کرد: پیمانکاران منطقه دو شهرداری قزوین به طور روزانه به دنبال برطرف کردن مشکلات شهری منطقه دو شهرداری قزوین هستند.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: مردم این منطقه هم می توانند مشکلات خود را از طریق راه های مختلف ارتباطی به سمع و نظر مسئولان این منطقه برسانند تا بدین وسیله در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات بهبود یابد.


پایان پیام.

تصاویر مرتبط