جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۲

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

کارگاه آموزشی رانندگی تدافعی در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: کارگاه آموزشی با موضوع «رانندگی تدافعی» ویژه کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با موضوع «رانندگی تدافعی» با مشارکت 25 شرکت‌کننده و طی 2 جلسه از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان قزوین و امور ایمنی، بهداشت و حفاظت کارکنان مدیریت سرمایه انسانی در برگزاری این رویداد آموزشی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، دانش‌افزایی و آشنایی بیشتر فراگیران با رانندگی تدافعی، فرهنگ و ارتباط آن با رانندگی، روانشناسی ترافیک، اصول و فنون رانندگی تدافعی، اصول ایمنی حین رانندگی، شرایط فنی و بازرسی خودرو و... بوده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برگزاری این دوره آموزشی برای تمامی حوزه‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین در طول سال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط