جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۸

برگزاری سلسله جلسات مشاوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی در خانه فرهنگ رز

سلسله جلسات مشاوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی با محوریت موضوع شکرگزاری با هدف رسیدن به آرامش درونی و آشنایی بیشتر نسبت به اهداف آفرینش و نعمات الهی در خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ سلسله جلسات مشاوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی با محوریت موضوع شکرگزاری با هدف رسیدن به آرامش درونی و آشنایی بیشتر نسبت به اهداف آفرینش و نعمات الهی در خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد. 

در این جلسه مشاوره‌ای گفتگو محور بر اهمیت شکرگزاری و تاثیر آن در ابعاد مختلف زندگی انسان، برکت در رزق و روزی و کسب سلامتی جسمی و روحی تاکید شد.

در جلسه آموزش سبک زندگی سالم با حضور دکتر صادقی از اساتید توانمند حوزه روانشناسی در مورد انواع روش های شکرگزاری از جمله شکرگزاری قلبی، زبانی و عملی توضیح داده شد و مورد تمرین قرار گرفت.

مراتب شکرگزاری از جمله شکرگزاری از خود، از دیگر انسان‌ها و نهایتاً سپاسگزاری از خالق هستی یعنی حضرت باری تعالی در این جلسه مورد بحث و آموزش قرار گرفت.

از جمله اهداف مهم این دوره مشاوره‌ای می‌توان به ایجاد و گسترش فرهنگ شکرگزاری و قدردانی در میان اعضای جامعه اشاره کرد ضمن اینکه یکی از عوامل اثربخش بر سلامت روان جامعه، قدردانی از محبت و زحمات سایرین و به ویژه شکرگزاری از نعمات و موهبت‌های خداوند متعال است که می‌تواند زمینه درمان و کاهش بسیاری از بیماری‌های روانی و درگیری‌های اجتماعی را فراهم ساخته یا کمرنگ کند.

اتمام پیام/

 

تصاویر مرتبط