جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۹

اجرای طرح غربالگری در راستای پیشگیری از بیماریهای دیابت و چربی خون در خانه مشارکت های مردمی

با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی و خطرسنجی افراد در جهت اجرای طرح غربالگری پیشگیری از دیابت و چربی خون برای افراد ۴۰ تا ۷۵ سال با حضور کادر مجرب مرکز درمانی شهید بلندیان باهماهنگی پایگاه سلامت چهارصد دستگاه و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در خانه مشارکت های مردمی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین ، با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی و خطرسنجی افراد در جهت اجرای طرح غربالگری پیشگیری از دیابت و چربی خون برای افراد ۴۰ تا ۷۵ سال با حضور کادر مجرب مرکز درمانی شهید بلندیان باهماهنگی پایگاه سلامت چهارصد دستگاه و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در خانه مشارکت های مردمی صورت گرفت.

شایان ذکرست ؛ پویش ملی سلامت با شعار «آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر» از آنجایی که پرفشاری خون و دیابت جزو رتبه‌های بالایی در کشور هستند که به سلامت آسیب می‌رسانند و سبب مرگ و میر و ناتوانی‌ها می‌شوند ، بنابراین با همین هدف شناسایی به موقع و درمان آنها بسیار اهمیت دارد. با اجرای پویش ملی سلامت می توان از نیم میلیون مرگ بیماری‌های غیرواگیر و ۳۰ هزار مرگ ناشی از دیابت پیشگیری کنیم.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط