چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

اجرای عملیات جدول گذاری با هدف بهسازی و ساماندهی معابر شهر

سید مهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای عملیات جدولگذاری بلوار جمهوری اسلامی با هدف بهسازی و ساماندهی معبر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید رضی با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری سطح منطقه، گفت: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر، هدایت آبهای سطحی، احداث فضای سبز و پیاده راه  اجرایی می شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه اجرای عملیات جدول گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر، صورت می گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را انجام می دهد.

وی در ادامه، ابراز کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.

سید رضی، ضمن بیان این مطلب که 155متر طول عملیات جدولگذاری درفاز دو اجرای این پروژه در بلوار جمهوری اسلامی  حدفاصل چهار راه اصفهان تا درب جنوبی مزار شهدا با اعتبار 5 میلیارد ریال حاصل تلاش نیروهای معاونت حوزه عمران در شش ماهه اول  سال جاری بوده است، ابراز داشت: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان ، عملیات جدولگذاری معابر فرعی هم انجام خواهد شد.

تصاویر مرتبط