یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۷

قاسمی خبر داد:

تجلیل از مقام شامخ معلم در ناحیه منفصل شهری دانش

مدیر منطقه چهار افزود: مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم در ناحیه منفصل شهری دانش توسط شهرداری منطقه چهار و اعضای شورای شهر قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛مراسم تکریم معلمین و پرسنل شاغل در مدرسه متوسطه دخترانه زنده یاد "علی ایزد پناهی" و دبستان پسرانه زنده یاد "سید یعقوب میر معزی" ناحیه دانش در روز بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت هفته آموزش توسط شهرداری منطقه چهار با حضور ولی چگینی عضو شورای شهر قزوین، علی دوستی نسب مدیر امور نواحی شهرداری، امیر علی مقدمی معاون خدمات شهری منطقه چهار و ابوالفضل نجفی مسئول ناحیه دانش انجام گرفت.

 

چگینی عضو شورای شهر قزوین طی سخنانی از شغل معلمی بعنوان شغل انبیاء یاد کرد و بر الگو قراردادن معلمان در تمام زمینه های زندگی تأکید کرد.

 

وی ضمن تبیین مقام و جایگاه تعلیم و تربیت در احادیث و سیره و روش زندگی بزرگان هدف از این برنامه ها را تقدیر و تشکر از مجموعه پرسنل شاغل درحوزه فرهنگ و آموزش و پرورش مدارس به عنوان سفیران تعلیم و تعلم در جامعه عنوان کرد.

 

چگینی با درنظر گیری مشکلات این قشر زحمتکش و مؤثر در جامعه اظهار داشت قطعا باتوجه و اهمیت به معلمان خدوم می توان با داشتن نسلی فهیم و مؤثر و دارای ارزشهای آنان در آینده امیدوار بود.

 

 گفتنی است:در طی این دیدارها مدیران و معلمان مدارس مشکلات متعدد خود را به مدیران مجموعه مدیریت شهری منطقه چهار مطرح کردند و درخواست رسیدگی به آنها را خواستار شدند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط