یکشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد:

338 متر مربع پیاده روسازی در ناحیه شهید بهشتی انجام شد

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: 338 متر مربع پیاده روسازی آسفالت و کفپوش در ناحیه شهری شهید بهشتی منطقه دو شهرداری قزوین انجام شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، سلیمان بهرامی با اشاره به این خبر گفت: منطقه دو شهرداری قزوین به صورت روزانه خدمات زیادی را به شهروندان در زمینه ترمیم و بهسازی معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش، ترمیم و یا نصب جدول، دریچه، پل فلزی و غیره ارایه می دهد.

وی افزود: یکی از مهم ترین این خدمات که کمک زیادی را به بهبود سیمای شهری و افزایش موضوعات ورزشی مانند پیاده روی می کند، پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش است که این مهم در تیر ماه امسال در سطح نواحی منطقه دو شهرداری قزوین صورت گرفت.

این مسوول گفت: در همین راستا در تیر ماه امسال در ناحیه شهری شهید بهشتی 338 متر مربع پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش انجام شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند ترمیم خرابی یا ایجاد پیاده رو با سامانه 137 ارتباط بگیرند، اضافه کرد: بخشی از این عملیات عمرانی مربوط به ترمیم و مرمت پیاده روهای سطح شهر هم می شود که این مهم هم به خوبی در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: امیدواریم خدمات انجام شده منجر به رضایتمندی شهروندان و بهبود سیمای شهری در این منطقه شده باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط