چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

امینی رئیس سازمان پسماند شهرداری قزوین:

پروژه ارتقای سطح روشنایی مجتمع پاکسار رو به اتمام است

امینی رئیس سازمان پسماند شهرداری قزوین خبر داد: پروژه ارتقای سطح روشنایی مجتمع پاکسار رو به اتمام است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ مهدی امینی با اعلام این خبر افزود: پروژه تأمین و ارتقای سطح روشنایی مجتمع پاکسار (سایت محمد آباد) به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در حال اجرا و در مراحل پایانی است.

امینی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در بهبود عملکرد مجتمع پاکسار ، گفت: با توجه به این موضوع که عمده فعالیت سایت محمد آباد به صورت شبانه انجام می شود،  پروژه تأمین روشنایی این مجتمع یکی از پروژه های مهم در حال اجرای سازمان مدیریت پسماند است که با تلاش بی وقفه کارکنان این سازمان به زودی به پایان می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه از اواسط مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا اوایل شهریور به بهره برداری می رسد که دستاورد آن ارتقای سطح عملکرد و تأمین روشنایی که یکی از نیاز های اصلی مجتمع پاکسار است، می باشد .

این مسئول با تأکید بر این موضوع که بیش از 17 بازویی و سر چراغ در مسیر میدان اول مجتمع تا لندفیل بهداشتی نصب شده است ، گفت: این مسافت حدود یک کیلو متر می باشد و تاکنون از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.

امینی اضافه کرد: طی بررسی های صورت گرفته سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در نظر دارد مشکلات و مسائل مختلف فنی مرتبط با مجتمع پاکسار را به بهترین شکل ممکن در کوتاه ترین بازه زمانی حل کند تا روند ارائه خدمات در این مجتمع مرتفع گردد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین یادآور شد: هدف اصلی این اقدامات جلب رضایت شهروندان در راستای بهبود عملکرد مجموعه مدیریت شهری می باشد که در رأس امور و اهداف قرار دارد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط