یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۰۴

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

ارائه خدمات رايگان به شهروندان قزويني در روز عيد سعيد فطر

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با توجه به ضرورت ارائه خدمات ويژه در روز عيد سعيد فطر به شهروندان هماهنگي هاي لازم براي ارائه خدمات رايگان به شهروندان عزيز در اين روز انجام شده است.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ وهاب ميزاني افزود: ارائه خدمات ويژه و رايگان به شهروندان در برخي از ايام سال به ويژه روز قدس و روز عيد سعيد فطر يکي از دستورکارهاي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين براي برگزاري شکوهمند مراسم روز قدس و نماز عيد فطر به شمار مي رود.

وي عنوان کرد: در اين راستا در روز قدس 110 دستگاه اتوبوس خدمات رايگان لازم را به شهرونداني که در راهپيمايي روز قدس و نمازجمعه حضور داشتند، ارائه دادند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: همچنين در روز عيد سعيد فطر هم 75 دستگاه اتوبوس آماده ارائه خدمات رايگان به شهروندان هستند تا نسبت به جابجايي شهروندان  به مساجدي که نماز عيدفطر در آن‎ها برپا مي‌شود اقدام کنند.

ميزاني خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با همکاري سازمان هاي تابعه سعي دارد با ارائه خدمات رايگان به شهروندان در روز عيد سعيد فطر در برگزاري هر چه باشکوه تر اين حرکت معنوي مشارکت داشته و بتواند رضايت شهروندان را جلب کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط