اسفندياري، رییس سازمان فاوا شهرداري قزوين خبر داد؛
پاسخ روزانه به 170 درخواست نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ی کارکنان شهرداری قزوین
محسن اسفندياري، رییس سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري قزوين گفت: به طور متوسط روزانه 170 درخواست نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ی کارکنان شهرداری قزوین توسط کارشناسان سازمان فاوا پاسخ داده میشود.
به گزارش روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري قزوين؛ اسفندیاری گفت: بیشترین درخواستهای نرم افزاری کارکنان، در خصوص اتوماسیون مالی(رایورز) و اداری، رفع ایراد در به روز رسانی پرتال شهرداری قزوین و حوزه های تابعه، سیستم جامع شهرسازی و نرم افزار 137 است.
این مسئول خاطرنشان کرد: درخواستهای ارتقاء سیستمهای کامپیوتری، نصب ویندوز و چاپگر، نصب برنامههای کاربردی و ... نیز روزانه توسط کارشناسان سخت افزار این سازمان مرتفع میشوند.
رییس سازمان فاوای شهرداری قزوین در ادامه اظهار کرد: در حوزه شبکه و زیرساخت ارتباطی، اغلب درخواستهای کارکنان در خصوص قطعی شبکه و اینترنت، تعریف کاربران جدید در شبکه داخلی شهرداری قزوین، اختصاص سیم کارت های داخلی به کارکنان میباشد که در کوتاهترین زمان ممکن پوشش داده میشوند.
اسفندیاری در پایان افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، خدمات دیگری چون تجزیه و تحلیل، تست و ارزیابی پروژه های جدید فناوری اطلاعات، نظارت بر اجرای این پروژهها و ... توسط کارشناسان سازمان فاوا به انجام میرسد.
پايان پيام