برگزاری آخرین جلسه کارگاه مدیریت خشم برای کارکنان آرامستان های قزوین
صبح امروز با حضور رئیس و جمعی از کارکنان سازمان مدیرت آرامستانهای شهرداری قزوین آخرین "کارگاه مدیریت خشم " از دورههای مهارت های زندگی برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیرت آرامستانهای شهرداری قزوین؛ مهسا یزدی مدرس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این کارگاه در خصوص دوره آموزشی کنترل خشم ادامه داد: با توجه به اینکه کارکنان این مجموعه با مردم مصیب زده مواجه اند و ممکن است حرف هایی گفته شود کارکنان باید مهارت مدیرت خشم را آموخته باشند تا بتوانند خدمات ارزنده تری به شهروندان ارایه دهند.
وی ادامه داد: خشم یکی از هیجان های پیچیده انسان و واکنشی متداول نسبت به ناکامی و بدرفتاریست. همه ما در طول زندگی با موقعیت های خشم برانگیز روبه رو شده ایم.
مدرس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: از یک طرف خشم پاسخ طبیعی انسان است و از طرف دیگر می تواند روابط بین فردی را مختل کرده و ما را از رسیدن به اهداف باز دارد.
یزدی افزود: خشم یک احساس، تجربهی طبیعی و حتی نشانهی سالم بودن انسان است، اما زمانی که از کنترل خارج گردد، تبدیل به یک عامل ویرانگر شده در کار یا روابط اجتماعی ایجاد مشکل میکند و به طور کلی بر کیفیت زندگی تاثیر میگذارد
پایان پیام.