یکشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۲۸

دبير كارگروه اقتصاد شهر خبر داد

حضور مديران شهرداري قزوين در كميته ها و كارگروه هاي دبيرخانه كلانشهرها

كارگروه اقتصاد شهري شهرداري قزوين توانست با بهره گيري از تعاملات سازنده ، روابط بهينه اي را با دبيرخانه كلان شهرها آغاز كند .

 

كارگروه اقتصاد شهري شهرداري قزوين توانست با بهره گيري از تعاملات سازنده ، روابط بهينه اي را با دبيرخانه كلان شهرها آغاز كند . فصاحت دبيركارگروه اقتصاد شهري افزود : پس از مدت ها شاهد اين هستيم كه چندي از مديران ارشد شهرداري مي توانند به عنوان عضو كميته ها و كارگروه هاي تخصصي دبيرخانه كلانشهرها كه اعضاي آن را را فقط مديران و معاونين چند كلانشهر كشور تشكيل مي دهند در جلسات و همايشهاي تخصصي آنها حضور يابند و با مشاركت خود بتوانند قزوين را به نحو شايسته اي به كلان شهرهاي كشور معرفي نمايند .
همچنين مديران ما مي توانند با بهره گيري از مباحث مطرح شده در جلسات و همچنين استفاده از تجربيات كلانشهر ها در زمينه هاي مختلف از جمله درآمدي ، مالي و اقتصادي و نيز زمينه هاي سرمايه گذاري و بكارگيري آن در شهر قزوين ، امكان توسعه و پيشرفت شهر قزوين را فراهم آورند .
در ادامه خبر گفته شده است كه از اين پس محمود نصرتي ، مشاور مالي شهردار و رييس كارگروه در كميته اقتصادي و مالي ، ناصر گنجي در كميته سرمايه گذاري و شيوا شهرامفر در كارگروه درآمدي دبيرخانه كلانشهرها به عنوان عضو حضور خواهند يافت .
فصاحت در پايان خاطر نشان كرد كه با رايزني هاي صورت گرفته با دبيرخانه كلانشهرها سعي بر اين است تا از ساير مديران مجموعه شهرداري نيز جهت حضور در اينگونه جلسات و همايشها ي تخصصي دعوت بعمل آيد . 

 

 

تصاویر مرتبط