یکشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۰۳

هنرور، مدير هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين خبر داد؛

همراهی شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در پروژه آبرسانی شهر قزوین

هماهنگی های لازم در رابطه با پروژه آبرسانی شهر قزوین از مخزن سفره آب زیرزمینی بیدستان تا مخزن پونک در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر انجام شد .

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر ؛ عليرضا هنرور افزود : یکی از موضوعات مهم این کمیسیون ، هماهنگی در رابطه با اجرا یا جابجایی تاسیسات شهری (آب ، فاضلاب ، گاز و کابلهای مخابرات) پیش از آغاز سنگ فرش پیاده روها توسط شهرداری بود که مسیرهای مورد نظر از قبیل خیابان نادری ، سبزه میدان و ... توسط معاونین عمرانی مناطق اعلام گردید تا دستگاه ها نسبت به جابجایی و اجرای تاسیسات اقدام نمایند .

وی در ادامه افزود : با هماهنگی در رابطه با پروژه های پیاده رو سازی از حفاری مجدد پس از اجرای پروژه ، بروز خسارت مالی به شهر و نازیبایی بصری جلوگیری می شود .
هنرور با بیان اینکه وظیفه ذاتی این کميسيون که هماهنگي در کلیه امور اجرايي شهر می باشد اعلام کرد : شهرداری قزوین آمادگی خود را جهت همکاری در پروژه های ادارات خدمات رسان به خصوص موضوع آبرسانی به شهر قزوین اعلام داشت .
وي بيان کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آب به طور قطع شهر قزوین با مشکل کم آبی مواجه خواهد شد و با توجه به اهمیت موضوع شهرداری قزوین جهت خدمت رسانی به شهروندان محترم قزوینی نهایت همکاری و تعامل را با شرکت آب و فاضلاب در این پروژه خواهد داشت.

تصاویر مرتبط