سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۶

نماینده مديریت هماهنگی امور اجرایی شهر در معاونت فنی وعمرانی اعلام كرد:

لوله گاز روستاهای شمال غرب قزوين براي اجرای پل یادگار امام(ره) جابه‌جا می‌شوند

رضا رحمانی، نماینده مديریت هماهنگي امور اجرايي شهر در معاونت فنی وعمرانی گفت: با توجه به تداخل مسیر پل یادگار امام (ره) و خط اصلی لوله گاز روستاهای شمال غرب قزوین، بازدید میدانی با حضور کارشناسان مرتبط انجام شد.

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر، رضا رحمانی افزود: در بازدید میدانی که با حضور کارشناسان شرکت گاز شهرستان و نماینده سازمان عمران و معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین انجام شد، مسیر پیشنهادی براي لوله گاز روستاهاي شمال غرب قزوين مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شد.

وی در ادامه افزود : خط لوله 16 اینچی انتقال گاز موجود، که در محل رودخانه بازار به صورت عرضی عبور کرده با پایه‌های پل یادگار امام (ره) تداخل داشته که مقرر شد با ایجاد دیوار، خط جدیدی ایجاد شده و لوله انتقال گاز موجود از مدار خارج شود. 

رحمانی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه این پروژه در راستای خدمات رسانی به شهروندان و ایجاد ورودی جدید به شهر قزوین از سمت اتوبان قزوین –  زنجان اجرا می گردد، اداره گاز شهرستان قزوین همکاری و همراهی خوبی با مجموعه شهرداری قزوین دارد که این موضوع روند اجرای کار را تسریع خواهد كرد. 

پاياان پيام 

تصاویر مرتبط