پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۱

برگزاری کلاس آموزش بازی‌های مهیج و شادی‌‌بخش در خانه فرهنگ رز

آموزش بازی‌های مهیج و شادی‌‌بخش در اتاق کودک خانه فرهنگ رز با هدف تقویت تمرکز و مهارت‌های فردی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ بازی از جمله سرگرمی های لذت بخش برای کودکان است که انتخاب درست نوع بازی، می‌تواند همراه با تخلیه انرژی و هیجانات، بستری مناسب برای آموزش مباحث مختلف همچنین ارتقای سلامتی روحی و جسمی کودکان باشد.

"فوت بازی" یکی از سرگرمی های مفرح، مهیج و شادی بخش برای کودکان است که با ایجاد فضایی پر از نشاط و تحرک موجب تقویت یا افزایش تمرکز آنان می‌شود به طور مثال در بازی "هدایت توپ با فوت کردن" در یک سمت میز، کودک و در سمت دیگر وسیله‌ای قرار می‌گیرد و کودک باید با فوت کردن توپ را به داخل آن وسیله هدایت کند.

این نوع بازی‌ها تقویت عضلات تنفسی کودک، کنترل و تمرکز بیشتر آنان را به دنبال دارد و در اتاق کودک خانه فرهنگ رز، مربیان حاذق و توانمند با انتخاب انواع بازی‌های ساده و مناسب سنی کودکان به دنبال تحقق اهداف آموزشی و افزایش و حفظ سلامتی آنان هستند که این بازی برای گروه سنی ۶ تا ۷ سال اجرا شد.

همچنین آموزش "طریقه درست باز و بسته کردن دکمه و زیپ" با هدف یادگیری مهارت‌های فردی، افزایش دقت و تمرکز و تقویت دست ورزی برای گروه سنی ۵ تا ۶ سال در اتاق کودک این خانه فرهنگ اجرا شد.

گفتنی است، اتاق کودک خانه فرهنگ رز روزهای زوج هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۱۹ با انجام بازی های متنوع و شادی آفرین برای گروه سنی کمتر از ۷ سال دایر می باشد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط