شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۳

"سه‌شنبه‌های حقوقی" در خانه سلامت اجتماعی قزوین

خانه سلامت اجتماعی قزوین واقع در محله هادی آباد در راستای ارتقای سطح دانش حقوقی شهروندان و دانشجویان اقدام به برگزاری کلاس‌ "سه‌شنبه‌های حقوقی" نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، خانه سلامت اجتماعی قزوین واقع در محله هادی آباد در راستای ارتقای سطح دانش حقوقی شهروندان و دانشجویان اقدام به برگزاری کلاس‌ "سه‌شنبه‌های حقوقی" نموده است.

با برنامه ریزی مدون انجام شده توسط مسئولان مربوطه، این کلاس آموزشی به صورت یک هفته در میان از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در خانه سلامت اجتماعی قزوین برای علاقمندان به این حوزه تشکیل می‌شود.

طبق برنامه ریزی به عمل آمده ،مقرر شده تا در این کلاس‌ها، آموزش مباحث حقوق عمومی و شهروندی همچنین قوانین مرتبط با شهرداری و سایر موضوعات مهم حقوقی در اولویت قرار گیرد.

جلسه سه‌شنبه هفته جاری توسط دکتر مجتبوی دانش‌آموخته دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی با حضور علاقمندان به یادگیری مباحث آموزش حقوقی برگزار شد.

گفتنی است، ورود عموم برای شرکت در این کلاس آموزشی و بهره‌مندی از مطالب ارائه شده که با هدف ارتقای سطح حقوقی آحاد جامعه برگزار می‌شود، آزاد می‌باشد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط