سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سید رضی،مدیر منطقه یک شهرداری:

اجرای عملیات جدول گذاری با هدف بهسازی و ساماندهی معابر شهر

سید رضی ،مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای عملیات جدولگذاری معابرمحلات مختلف با هدف بهسازی و ساماندهی معبر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، مهدی حاجی سید رضی با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری سطح  گفت: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر، هدایت آبهای سطحی،احداث فضای سبز و پیاده راه  اجرایی می شود.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه اجرای عملیات جدول گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر، صورت می گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.

 

سید رضی افزود: 400 متر طول عملیات جدولگذاری در محله هفت سنگان، بلوار میرزا کوچک خان کوچه حسینی و خیابان آزادی و در بلوار جمهوری اسلامی ضلع شمال حدفاصل چهار راه اصفهان تا درب جنوبی مزار شهدا با اعتبار 4میلیارد و 300میلیون ریال حاصل تلاش نیروهای معاونت حوزه عمران در 9 ماهه اول  سال جاری بوده است.

 

وی در خاتمه گفت:در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عملیات جدولگذاری معابر فرعی هم انجام خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط