جانی:
رسیدگی به درخواستهای مردمی 137 اولویت کاری سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین
جانی، مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: رسیدگی به درخواستهای شهروندان جزو اولویتها و برنامه روزانه این سازمان است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی در این خصوص بیان کرد: برحسب تماسهای مردمی 137 در دوماهه نخست سال جاری 80 مورد گزارش و درخواست مردمی از سوی شهروندان به سازمان ارسال شده است که به 60 مورد آن پاسخدادهشده و مابقی درخواستها در حال پیگیری و اقدام میباشد.
وی در ادامه افزود: تعامل دوطرفه شهروندان و شهرداری سبب انتقال مستقیم نظرات و پیشنهادات شهروندان به مدیران میشود که بازخورد آن در شهر نمایان میگردد.
وی در خاتمه گفت: با توجه به اهمیت پیگیری درخواستهای مردمی، بررسی و رسیدگی به پیامهای واصله از 137 در برنامه روزانه سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/