شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۰

اجرای پروژه جدول گذاری معابر منطقه یک شهرداری قزوین

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: در راستای بهبود وضعیت معابر، هدایت آبهای سطحی و سهولت تردد شهروندان، جدول گذاری معابرمنطقه یک به طول 2075متردر سه ماهه اول سالجاری انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛سید مهدی حاجی سید رضی افزود:با توجه به اینکه اکثر خیابانها و معابر این منطقه از قدمت زیادی برخوردار اند و نیاز به زیرسازی و اقدامات اساسی در آنها احساس می شود، بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول‌گذاری کوچه‌های فاقد جدول در دستور کار قرار گرفته است که علاوه بر زیربنایی بودن،در زیبایی شهر نیز تأثیر زیادی داردودر سه ماهه اول سالجاری جداول 2075 این معابر تعویض و نوسازی شده است.         

 

این مدیر شهری جدول گذاری معابر و خیابان ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری قزوین است و در دستور كار شهرداری قرار دارد.

 

 سید رضی بیان کرد: عملیات جدول‌ گذاری در تمام خیابان ها و کوچه‌های سطح منطقه یک شهرداری که دارای مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عملیات همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته تا این عملیات با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و به بهره برداری درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط