دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۲

نشست بررسی و اصلاح فرآیندهای مرکز فوریت‌های اجرایی 137 شهرداری قزوین برگزار شد

نشست بررسی و اصلاح فرآیندهای ارجاع و بهبود روش‌های عملکردی مرکز فوریت‌های اجرایی 137 شهرداری قزوین این نشست با حضور مدیر هماهنگی ‌امور ‎نواحی، رئیس مرکز فوریت‌های‌ اجرایی ‌شهر، رؤسای نواحی و مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری با رویکرد بررسی و اصلاح ارتباط فرآیندهای این مرکز با نواحی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ‌سرمایه‌‎ انسانی شهرداری ‌قزوین،شهسواری مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری قزوین در جریان برگزاری این نشست گفت:مرکز فوریت‌های اجرایی 137 با هدف دریافت دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها و درخواست‌های شهروندان در خصوص موضوعات مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیریت شهری، همواره ارتباط مؤثر و تنگاتنگی با مدیران و کارشناسان مناطق، سازمان‌ها و نواحی منفصل و متصل شهری دارد.

 

شهسواری با اشاره به اهمیت بررسی و اصلاح فرآیندهای مرکز فوریت‌های اجرایی 137 افزود: در این نشست مقرر شد مدیریت نوسازی و تحول اداری، علاوه بر بازنگری فرآیندهای اجرایی مرکز فوریت‌های اجرایی 137، نسبت به اصلاح چارت سازمانی نواحی شهری و تهیه شرح وظایف آنان با رویکرد تقویت و ارتقاء جایگاه سازمانی و توانمندسازی کارکنان شاغل در نواحی منفصل و متصل شهری قزوین اقدام کند.

 

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری قزوین ضمن اعلام بررسی خدمات قابل‌ارائه معاونت خدمات ‌شهری ‌مناطق چهارگانه و رؤسای نواحی شهری تصریح کرد: در این نشست نسبت به بررسی تداخل وظیفه‌ای موجود بین معاونت خدمات ‌شهری ‌مناطق و نواحی متصل و منفصل شهری در مبادله و ارسال پیام‌های ثبت‌شده در مرکز فوریت‌های ‌اجرایی 137 و ارائه راه‌کار در مسیر بهبود شرایط موجود بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

 

شهسواری در پایان خاطرنشان کرد: عدم شفافیت شرح وظایف نواحی شهری و معاونت خدمات ‌شهری ‌مناطق، عدم حضور تمام‌وقت پیمانکار در اختیار نواحی، عدم زمان‌بندی صحیح انتخاب و عقد قرارداد با پیمانکاران نواحی و عدم وجود منابع و زیرساخت ‌مطلوب در نواحی شهری از دیگر موضوعات طرح‌شده در این نشست بود که اصلاح این موارد به‌زودی در قالب دستورالعمل سامان‌دهی نواحی به حوزه‌های ذی‌ربط ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط