پنج ماهه نخست سالجاری انجام شد؛
پاسخگويي به 365 پیام شهروندان در سامانه 137
سیدرضی مدير منطقه یک شهرداري قزوين از پاسخگویی به 365 پیام شهروندان در سامانه 137شهرداری قزوین طی 5 ماهه نخست سا جاری خبرداد.
به گزارش روابط عمومي منطقه1 شهرداري قزوين؛سید مهدی حاجی سید رضی افزود: بعد از موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر که 165مورد بود، بیشترین درخواست شهروندان مربوط به جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان ، سرقت دریچه ها و جدول گذاری است.
این مقام مسئول بیان کرد: از 365 پیام دریافت شده به همه پیامها دریافتی از سامانه 137 توسط واحد اجرایی سامانه 137 و نواحی رسیدگی شده است و تا پایان مردادماه سالجاری پیامهای دریافتی منطقه یک شهرداری قزوین بطور کامل انجام شده است.
وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و بیان مشکلات دقت لازم را داشته باشند وبرای حل آنها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف نمودن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.
سید رضی تصریح کرد: برخی از در خواستها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله ها ی مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان مشکلات را برطرف کرد، بنابراین برخی از درخواستها باید در قالب پروژه های عمرانی تعریف و اجرایی شوند.
انتهای پیام/