چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

صباغی شهردار قزوین در آیین رونمایی از طرح هر شهید یک حافظ مطرح کرد:

شهدا زنده اند و ارتزاق می‌کنند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند

مهدی صباغی شهردار قزوین گفت: شهدا زنده اند و ارتزاق می‌کنند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در آیین رونمایی از پوستر طرح "هرشهید یک حافظ" که در حسینیه گلزار شهدای امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت ایام سوگواری رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یاران خدومشان گفت: عزت و اقتداری را که شهدا برای ما به دست آوردند را باید همواره حفظ کرده و هرگز فراموش نکنیم.

وی اظهار کرد: چه خوب است هرکدام از ما با یک شهید بیعت کنیم چراکه بیعت با شهدا به معنای بیعت با اسلام و ارزش‌های اسلامی و الهی است.

شهردار قزوین اضافه کرد: باعث خرسندی بنده است که در جمع شما پاک نفسان که با قرآن مانوس هستید و برای قرآن قدم بر می دارید و به عشق آن که هم سعادت دنیا در آن است و هم سعادت آخرت زندگی می کنید.

شهردار قزوین خاطرنشان ساخت: این خیلی خوب است که برخی از ما با شهدا پیمان و عهد می‌بندند و هنگام مشکلات به سراغ آنان می‌روند و شهدا را ضامن کار خود قرار می‌دهند چرا که شهدا زنده بوده و ارتزاق می‌کنند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

صباغ در این راستا ادامه داد: ما در فتنه ۸۸ و همچنین جنگ ایران و عراق کمک شهدا را می‌دیدیم و اگر نبود یاری آنان هرگز پیروز نمی شدیم.

وی ابراز داشت: همانطور که دیدیم از شهید جمهور آیت الله رئیسی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی تجلیل شد و رمز این تجلیل در اطاعت محض آنان از ولایت فقیه بود. صباغی تاکید کرد: در انتخابات پیش‌رو باید به کسی رای دهیم که راه شهید آیت رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهد.

این مقام مسئول در پایان گفت: بزرگترین نعمت ولایت فقیه، قرآن، خانواده و شیعه بودن را در اختیار داریم، با این داشته های ارزشمندمان می توانیم قله های سعادت را فتح و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام های بلندی را برداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم از پوستر هر شهید یک حافظ رونمایی و مقرر شد در این طرح با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، نسبت به آموزش و توانمندسازی اهالی قرآن کریم اقدام شود.

 

انتهای پیام

تصاویر مرتبط