پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

صباغی شهردار قزوین:

شهید آیت الله رئیسی خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بود

صباغی شهردار قزوین گفت: راز محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی، پیوند عمیق شان با ولایت فقیه بود، ایشان خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بودند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در مراسم بزرگداشت شهید جمهور خادم الرضا(ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت که در امامزاده علی (ع) برگزار شد؛ افزود: همه برنامه ها، تصمیمات و اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت بود و ایشان خود را سرباز ولایت می دانست.

وی اظهار کرد: 98 درصد رزمندگان دفاع مقدس نیز در وصیت نامه هایشان به امر مهم پشتیبانی محض از ولایت فقیه توصیه کرده اند چرا با پیروی از ولایت به عزت و آبرو دست پیدا می کنیم.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت؛ قدرشناسی از مسئولانی است که به صورت جهادی، در راه خدا و بااخلاص کار می‌کنند و همیشه پای کار هستند.

وی افزود: سال ها استکبار تلاش کرده است که بین مردم و مسوولان جدایی بیاندازد، اما حضور باشکوه چند میلیونی مردم در مراسم تشییع آیت الله شهید رئیسی و شهدای خدمت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و دیدیم در تشییع پیکر شهدا در تهران، مشهد، تبریز، بیرجند و قم و سایر نقاط چه غوغایی برپا شد.

شهردار قزوین اضافه کرد: ملت ایران نسبت به انقلاب و ارزش های انقلاب، دوست شناسی و دشمن شناسی بصیرت و آگاهی دارند، همواره در شرایط سخت پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، آنان قدرشناس خادمان و خدمتگزاران خود هستند، ولی مسئولان بی کفایت را دوست ندارند.

صباغی در ادامه سخنانش گفت: ارسال پیام، ابراز همدردی و سفر سران و مقام های کشورهای خارجی به ایران برای ادای احترام به مقام رییس‌جمهور شهید و همراهانش؛ نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که امروز دیگر گزینه نظامی روی میز دشمنان ایران نیست، گفت: این مهم یکی از دستاوردهای مهم سیاست خارجه شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان بود، امروز دشمنانان نظام جمهوری اسلامی التماس می کنند به اسرائیل حمله نکنید، جلوی ناوهای ما را نگیرید،امروز بیداری اسلامی رخ داده و مردم کشورهای آمریکایی و اروپایی از ملت فلسطین حمایت می کنند.

شهردار قزوین یکی از اقدامات ارزنده دیگر شهید آیت الله رئیسی احیای هشت هزار کارخانه تعطیل و اتمام پروژه های نیمه تمام بود و با اخلاص و جهادی در این مسیر گام برمی داشت و هیچ گاه بیان نمی کرد اگر پروژه نیمه تمام را تکمیل کنیم به نام دیگران تمام می شود.

صباغی گفت: از دیگر اقدامات ارزشمند ایشان؛ به مبارزه با ویژه خواران و مفسدان اقتصادیمی توان اشاره کرد، امروز اگر مستعضفی در کشور وجود دارد، بخاطر وجود همین ویژه خواران است که همواره با آنان مبارزه شده و هزینه های سنگینی نیز بابتش پرداخته شده است.

وی بیان کرد: وظیفه ما این است که راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهیم و خالصانه و جهادی در جهت خدمتگزاری به ملت شریف ایران و سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

شهردار قزوین در بخش پایانی سخنانش گفت: از مساجد، هیئت ها و مردم ولایت مدار خواستند پای کار باشند و با حضور پرشور در انتخابات، رییس جمهوری در تراز انقلاب، امیدآفرین، ولایت مدار و خستگی ناپذیر انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط