یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۳

برگزاری نشست تحلیلی و بصیرتی در خانه مشارکت های مردمی

نشست تحلیلی و بصیرتی در راستای نامه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان با وجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، توسط کارگروه زینبیون حوزه علمیه خواهران قزوین در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین؛ نشست تحلیلی و بصیرتی در راستای نامه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان با وجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، توسط کارگروه زینبیون حوزه علمیه خواهران قزوین در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

 

شایان ذکرست؛ در بخشی از این پیام همدلی و همبستگی اشاره شده به جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحده‌ی آمریکا، که شما اکنون در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن است ایستاده‌اید. شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع می‌کند، مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید. جبهه‌ی بزرگ مقاومت در نقطه‌ای دور، با همین ادراک و احساسات امروز شما، سالها است مبارزه می‌کند. هدف این مبارزه، توقّفِ ظلمِ آشکاری است که یک شبکه‌ی تروریست و بی‌رحم به نام «صهیونیست‌ها»، از سالها پیش بر ملّت فلسطین وارد ساخته و پس از تصرّف کشورشان، آنها را زیر سخت‌ترین فشارها و شکنجه‌ها گذاشته است.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط