یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد:

اجرای روکش آسفالت 21 هزار متر از معابر منطقه دو شهرداری قزوین

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته بیش از 21 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی منطقه دو شهرداری قزوین روکش آسفالت شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ بهرامی با اشاره به مهم ترین پروژه های عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: مرمت و روکش مناسب آسفالت معابر منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از دغدغه های مهم شهروندان و مدیران این منطقه شهری بوده و تاثیر زیادی برای سهولت و رفاه در حمل و نقل آنها دارد.

وی افزود: در همین راستا منطقه دو شهرداری قزوین علاوه بر ترمیم و بهسازی معابر این منطقه که به صورت روزانه انجام می دهد پروژه هایی را هم در زمینه روکش آسفالت معابر این منطقه تعریف کرده است.

این مسوول گفت: در همین راستا در سال گذشته بیش از 21 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی منطقه دو شهرداری قزوین آسفالت شده است.

بهرامی ادامه داد: از این متراژ، 14 هزار و 750 متر مربع مربوط به معابر اصلی و 6 هزار و 260 متر مربع شامل معابر فرعی منطقه دو شهرداری قزوین می شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: این پروژه عمرانی در سال جاری هم در جریان است و امیدوارم منجر به رضایت همشهریان عزیز شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط