دوشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۸

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی مدیریت آبیاری در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی با موضوع «مدیریت آبیاری» ویژه کارکنان شاغل در سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان باغستان‌های سنتی، شرکت دهکده طبیعت و بوستان گردشگری باراجین شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «مدیریت آبیاری» به‌مدت 8 ساعت طی 2 جلسه و با مشارکت 15 نفر در تیر‌ماه سال‌جاری با همکاری مرکز آموزشی سورنا و به‌همت امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و توانمندسازی فراگیران با انواع سیستم‌های آبیاری و اصول مدیریت آبیاری و عوامل تأثیرگذار برآن عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر انواع آبیاری، ویژگی‌ها و اصول انواع مختلف آبیاری، انواع سیستم‌های آبیاری، مدیریت انواع آبیاری با توجه به نوع فضای سبز و گیاهان و عوامل تأثیرگذار بر مدیریت آبیاری در تیرماه سال‌جاری برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و کارگاهی برگزار و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی می‌شوند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط