پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۸

روند همکاری‎های مشترک جهت ارائه خدمات الکترونیکی بین شهرداری قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت

اولین جلسه کارشناسی و تخصصی جهت تسریع همکاری مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، سازمان فاوا شهرداری قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در راستای الکترونیکی کردن ارائه خدمات به ارباب رجوع در زمینه کنترل نقشه، گزارشات ناظر و ارائه خدمات مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ این جلسه که با حضور کارشناسان نهادهای ذیربط برگزار شد، جهت تسریع روند همکاری بعد از ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بر اساس این گزارش؛ موضوعات چگونگی ارسال اطلاعات و بارگذاری آن توسط هر سازمان از طریق وب سرویس و کارتابل مشترک مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت تا در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوند. 

گفتنی است؛ دریافت فرم استحکام بنا، گزارشات ناظر، ارسال سیستمی نقشه‌ها و سایر اقدامات مشترک که به صورت سیستمی انجام می‌شود از موضوعات همکاری مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری، نظام مهندسی ساختمان و سازمان فاوا جهت الکترونیکی کردن و حذف فیزیک می‌باشد.

بر اساس این گزارش؛ سیسمتی شدن ارائه خدمات مشترک باعث تسهیل کار، کاهش رفت و آمد مالکان و هزینه ها، تسریع در صدور پروانه های ساختمانی شده و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کمک به محیط زیست، کنترل دقيق نقشه‌ها، کنترل سوابق، جلوگیری از جعل اسناد و حفظ یکپارچگی مستندات هنگام تغییرات و اصلاحات نقشه‌ها را به همراه دارد.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط