شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۱

روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين:

مسوول جديد شهرسازي منطقه يک شهرداري قزوين معرفي شد

مراسم توديع و معارفه مسوول شهرسازي منطقه يک شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين در اين مراسم با اشاره به اينکه بيشترين حجم مراجعه شهروندان مربوط به واحد شهرسازي است، گفت: رسيدن به سياست ها و اهداف کلي در مديريت شهري با تسريع در خدمات دهي بهينه به شهروندان ميسر مي شود.

پژمانفرد نعمت خدمت در شهرداري را فرصت مغتنمي براي مديران دانست و افزود: با توجه به اينکه بسياري از فعاليت ها در شهر مرتبط با شهرداري است،  اين فرصت خدمات رساني و نياز مردم به انجام وظايف توسط مسوولان در شهرداري يک نعمت و فرصت رستگاري براي آخرت است.

وي تصريح کرد: افزايش رضايت شهروندان و ارتقا خدمات رساني در اين منطقه حاصل تلاش بي شائبه مسوولان واحدهاي مختلف، دقت نظر و همچنين رعايت ضوابط اداري و کاري در منطقه بوده که همچون مجموعه اي زنجيره وار و به صورت منسجم خدمت مي کنند .

پژمانفرد با اشاره به وظيفه واحد شهرسازي در خصوص جذب درآمد تاکيد کرد: مسوول وکارشناسان واحد شهرسازي با حسن خلق و رعايت ضوابط و قوانين،  مالکان را به اخذ صدور پروانه و افزايش درآمد شهرداري هدايت کنند.

در پايان اين مراسم ضمن قدرداني از خدمات ارزشمند اصغر بهنام زاده، مهدي رفاهي به عنوان مسوول جديد شهرسازي منطقه يک شهرداري قزوين معرفي شد. 

تصاویر مرتبط