جمعه ۱۳۹۷/۰۷/۱۳

دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور از پروژه های بوستان ملی باراجین بازدید کرد

دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رييس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با همراهی مدیران عالی رتبه استانی و شهری از پروژه های بوستان ملی باراجین بازدید کرد.

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

نصب ۷۰۰ تابلوی معرفی شهداء بر روی کوچه‌هایی که به نام شهداء نامگذاری شده‌اند

 

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از نصب تابلوهای معرفی شهداء بر روی کوچه‌هایی که به نام شهداء نامگذاری شده‌اند در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان با مشارکت شورای نامگذاری معابر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ داریوش قاسمی گفت: با توجه به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین در آبان ماه سال جاری این سازمان به همین منظور و با توجه به برگزاری جلسات و درخواست ستاد کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اقدام به ساخت و نصب این تابلوها کرده است.

قاسمی با بیان اینکه در شهر قزوین در حدود ۷۰۰ کوچه به نام شهداء در شورای نامگذاری به نام شهداء نامگذاری شده است، گفت:  برای این تعداد کوچه تابلوهای معرفی شهدا با توجه به نام شهدا ساخته و نصب می شود و  این تابلوها علاوه بر تابلوهایی است که اکنون بر روی کوچه ها نصب است.

این مسئول با تصریح اینکه در این تابلوها علاوه بر نام و عکس شهید نام شهر، محل تولد، سال تولد، محل شهادت شهید و تاریخ شهادت شهداء نیز درج شده است،بیان کرد: گزیده‌ای از وصیت نامه شهیدان نیز در این تابلوها نوشته شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: این تابلوها بر روی کوچه هایی که به شهداء است نصب می باشد تا ساکنان این کوچه ها آشنایی بیشتری با این شهیدان داشته باشند.

وی با بیان اینکه طراحی این تابلوها در سازمان زیباسازی انجام گرفته است، اظهار کرد: فایل طراحی شده به بنیاد شهید ارسال شد و با توجه به اینکه این سازمان اطلاعات شهداء را نداشت همه اطلاعات اعم از عکس، بیوگرافی و وصیت نامه شهیدان توسط بنیاد شهید استان قزوین در این فایل طراحی و جایگذاری شده است و سپس به این سازمان جهت چاپ و نصب ارسال گردید.

قاسمی در ادامه گفت: کار نصب این تابلوها از هفته دفاع مقدس شروع شده و تا دهم آبان ماه نصب این تابلوها به اتمام خواهد رسید.

پایان پیام

تصاویر مرتبط