یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۷

دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در دوران بلوغ در فرهنگسرای تخصصی خانواده برگزار شد

کلاس مشاوره و آموزش مهارت‌های فرزندپروری در دوران بلوغ و نوجوانی ویژه بانوان محله منتظری قزوین در فرهنگسرای تخصصی خانواده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ کلاس مشاوره و آموزش مهارت‌های فرزندپروری در دوران بلوغ و نوجوانی ویژه بانوان محله منتظری قزوین در فرهنگسرای تخصصی خانواده برگزار شد.

با توجه به اینکه فرزندان در دوران بلوغ با تحولات و تغییرات اساسی در جسم و روح و روان خویش مواجه می‌شوند بنابراین ضرورت دارد والدین به ویژه مادران با توجه به نقش محوری که در تربیت فرزندان بر عهده دارند به شیوه برخورد منطقی و درست با نوجوانان در آستانه بلوغ تسلط و آشنایی کافی داشته باشند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که شیوه صحیح تربیت فرزندان بر آینده زندگی آنان در تمامی ابعاد سلامت جسمانی و روانی همچنین کسب موفقیت‌های تحصیلی و اجتماعی و میزان رضایت از زندگی تاثیرگذار است.

کلاس مهارت‌های فرزندپروری به والدین آموزش می‌دهد تا با یادگیری چگونگی رفتار در مواجهه با رفتارهای پرخاشگرانه نوجوانان بتوانند به فرزندان خود کمک کنند تا دوران بحرانی بلوغ را به سلامتی پشت سر بگذارد.

دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در دوران بلوغ در راستای آشنایی والدین با خطرات و آسیب‌های دوران بلوغ، آثار روانی بلوغ و کنترل اضطراب و استرس ناشی از این دوران توسط خانم خلفی مدیر مرکز مشاوره آوای راه نوین روزهای دوشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در فرهنگسرای تخصصی خانواده برپا شد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط