یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین:

تشکیل کارگروه مشترک فرهنگی برای تدوین و اجرای برنامه‌ها ضروری است

آیین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ که با حضور حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین و دبیر جبهه فرهنگی در سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی در آیین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ که با حضور حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین و دبیر جبهه فرهنگی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد؛ بیان کرد: برنامه ۵ ساله‌ای که برای سازمان تدوین کرده‌ایم دارای دو سند بالادستی مهم شامل کتاب دغدغه‌های فرهنگی و کتاب تمدن اسلامی مقام معظم رهبری است که چکیده و خلاصه این برنامه ۵ ساله در بحث برون‌سازی فعالیت‌ها، موضوع حمایت جدی از حلقه‌های میانی است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب در کنار گستردگی و توسعه فضای حرکتی در اجرای فعالیت‌های مشارکتی، به عمق بخشی و محتوابخشی برنامه‌ها هم توجه کرد و لازمه آن شکل‌گیری دبیرخانه یا یک کارگروه مشترک برای بررسی موضوعات و رفع اشکالات، تعیین زمینه‌های فعالیت و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌ها از ماه‌ها پیش از زمان تقویم مناسبت‌هاست تا در روز موعود شاهد برگزاری رویداد و برنامه‌ای باشکوه باشیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: باید یک تقویم زمانی با محوریت چندین مناسبت مهم در طول سال تدوین شود و یک گروه برنامه‌ریزی متخصص و توانمند شکل بگیرد تا متناسب با آن، برنامه‌های متنوع و جذاب اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ریل‌گذاری مناسب فرهنگی در شهر قزوین صورت بگیرد و در تقویم مناسبت‌ها به شکل ثابت گنجانده شود حتی با تغییر مدیریت‌ها، همچنان فعالیت‌های فرهنگی تداوم خواهد یافت.

برجی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام شده در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: سال گذشته نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برنامه تعریف و اجرا کردیم و بودجه فرهنگی سازمان محقق شد و امسال این رقم به ۱۲۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.

وی تاکید کرد: قطعا حجم کارها را در حوزه‌های مختلف فعالیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزایش خواهیم داد و تا جایی که مقدور است در مباحث مالی هم پشتیبانی و حمایت جهت برگزاری برنامه‌ها صورت خواهد گرفت. گفتنی است، در پایان این مراسم از محلات برتر در اجرای طرح میدان تجلیل به عمل آمد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط