یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

وثوق نیا خبر داد:

بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی توسط عوامل گشت و بازرسی این سازمان به طور ویژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و رفع مشکلات کمبود تاکسی در ساعات پایانی روز، خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی به طور محسوس و نامحسوس توسط عوامل گشت و بازرسی این سازمان مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرد.

وی ادامه داد: رانندگان غیرفعال و یا کم فعالیت که در نوبت های مختلف کاری در خطوط تاکسیرانی حضور ندارند، پس از شناسایی مورد اعمال قانون قرار می گیرند که این اعمال قانون شامل اخذ تعهد، معرفی به کمیته انضباطی و ابطال مجوز فعالیت خواهد بود.

وثوق نیا یادآور شد: در این طرح، علاوه بر شناسایی و برخورد قانونی با رانندگان غیرفعال و دارای فعالیت کم، از آن دسته از رانندگانی که در شیفت های مختلف کاری در خطوط تاکسیرانی حضوری فعال دارند و با تعهد و وجدان کاری تا هنگام شب به جابه جایی شهروندان می پردازند نیز مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت.

تصاویر مرتبط