سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹

صباغی شهردار قزوین:

مجموعه مدیریت شهری، همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران است

صباغی شهردار قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری، همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ صباغی شهردار قزوین گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری در راستای ترویج فرهنگ فعالیت‌های ورزشی با کمک مدیران استانی و شورا پشتیبان ورزشکاران استان است.

مهدی صباغی در مراسم «تکریم و بدرقه قهرمانان و مربیان استان قزوین اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس»، اظهار کرد: باعث خرسندی و افتخار است که نام ورزشکاران قزوینی امروز در مسابقات جهانی، که محل قدرت نمایی و ارایه تمدن و فرهنگ است در راستای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی درخشیده می شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران الگو و اسطوره های نسل های آینده هستند که به تبعیت از این قهرمانان قطع به یقین تعداد ورزشکاران استان نیز افزایش می یابد.

صباغی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت های خوبی از منظر اماکن و امکانات ورزشی در مرکز استان وجود دارد و سالن های بزرگ و کوچک و چمن های مصنوعی توسط شهرداری ایجاد شده است.

شهردار قزوین تصریح کرد: همچنین در سطح استان قزوین از تیم فوتبال " شمس آذر" پشتیبانی هایی توسط این سازمان انجام شده و برنامه های حمایتی از دیگر رشته های ورزشی نیز در دستور کار است .

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط