یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

از ابتدای ماه محرم تاکنون؛ 32 نقطه ناحیه امامزاده علی (ع) لکه گیری و آسفالت شده است

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای روکش آسفالت 32 نقطه ناحیه امامزاده علی (ع) با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و جهت تسهیل در حرکت دستجات و هیاتهای عزاداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر این منطقه خبر داد و اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی فقط در کالبد فیزیکی زندگی شهروندان اثرگذار نیست، بلکه فعالیت مدیریت شهری نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه خواهد داشت.

 وی با اشاره به مطالبه وضعیت نابسامان آسفالت معابر توسط شهروندان، تصریح کرد: حفاری‌های سازمان‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکل آسفالت معابر سطح شهر است که ما در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود عبور و مرور، سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ادامه داد: در همین راستا تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌ها محله‌های این منطقه زیر نظر کارشناسان نواحی مربوطه مبنی بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی از ابتدای سال جاری در حال انجام است.

این مقام مسئول داشتن خیابان‌های آسفالت و تمیز را حق شهروندان منطقه دانست و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد.

سید رضی اضافه کرد: لکه‌گیری و زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی در سطح منطقه در محلات ملک آباد، بلاغی، تهرانقدیم، سپه، باغ دبیر و شهرک شهید بهشتی انجام شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط