شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۲

علی فرمانی ،

احداث ایستگاه استقرار کارگران فصلی در میدان مادر قزوین

با همت اعضای شورا و مدیریت شهری قزوین پروژه احداث ایستگاه برای استقرار کارگران ساختمانی و فصلی در میدان مادر شهر قزوین به زودی وارد فاز عملیاتی و اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی رییس شورا  با بیان ضرورت ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در شهر قزوین اظهار کرد: کارگران فصلی در فصول گرم و سرد سال با مشکلات متعددی در فعالیت روزانه خود روبه‌رو هستند که با ایجاد ایستگاه مناسب، علاوه بر ساماندهی نسبی این افراد شرایط نسبتاً بهتری برای فعالیت روزانه آنها فراهم خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی از سطح معابر، میادین و گذرگاه‌های شهر قزوین یکی از ضروریات هویت بخشی به مشاغل و تبیین اهمیت آن‌ها در ساماندهی مشاغل شهری است.
 
فرمانی با اشاره به جزییات پروژه احداث مکان استقرار کارگران فصلی و ساختمانی گفت: باتوجه به اهمیت موضوع ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی احداث ایستگاه ومکان مناسب برای حضور این افراد زحمتکش در دستور کار شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و پس از جلسات تخصصی و کارشناسی در کمیسیونهای شورا در نهایت لایحه شهرداری با عنوان ساخت و تجهیز مکان استقرار کارگران فصلی با استفاده از سازه های سبک در ضلع شمال غربی میدان مادر مورد تایید قرار گرفت .
 
به گفته رییس شورای اسلامی شهر قزوین،ایجاد ساز و کار فنی و حرفه ای به منظور ارتقای سطح منزلت کارگران ساختمانی و فصلی در سطح شهر، ایجاد یک چارچوب فیزیکی و فضای کالبدی به منظور استقرار صحیح این کارگران و افزایش سطح خدمات اقتصادی و اجتماعی به این افراد  از جمله اهداف این پروژه می باشد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط