یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

۱۱ لایحه شهرداری در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد

در جلسه فوق‌العاده کمیسیون عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین ۱۱ لایحه شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه فوق العاده کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور فرج اله فصیحی رامندی ،عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، تقوی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ،جانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک،بابایی فرد معاون برنامه ریزی تاکسیرانی،نظری نماینده آموزش و پرورش و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،لایحه مربوط به نرخ کرایه پیشنهادی سرویس مدارس با حضور نمایندگان مطلع از شهرداری آموزش،و پرورش مورد واکاوی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید:در ادامه لوایح سازمان تاکسیرانی شهرداری پیرامون پشتیبانی سامانه جامع در قالب تعرفه سرویس دانش آموزی مدارس و هوشمند سازی حمل و نقل دانش آموزی شهر قزوین و همچنین بهره برداری جایگاه های سی ان جی تحت اختیار سازمان تاکسیرانی در قالب سه مجموعه با اخذ قیمت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه ،لوایح سازمان اتوبوسرانی شامل واگذاری مدیریت و بهره برداری خطوط اتوبوسرانی از طریق مناقصه عمومی و همچنین تعیین تکلیف شرکت مهر اندیشان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

همچنین در بحش دیگر این جلسه پنج لایحه سازمان حمل و نقل و ترافیک شامل خرید علائم ترافیکی،خرید ملزومات ترافیکی،خرید و اجرای خط کشی محوری طولی ،پروژه عملیات اجرای آسفالت ، احداث سرعتکاه و جمع آوری سرعت‌کاه و پروژه های سازمان ترافیک شامل نصب و تعمیر و نگهداری تجهیزات چراغ های راهنمایی ،خرید ماژول های سواره و عابر هوشمند و تهیه و طراحی و نصب سامانه سولار با حضور جانی مدیر عامل این سازمان مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

این گزارش خاطر نشان می کند؛لایحه شهرداری پیرامون افزایش رقم اعتبار پروژه طراحی و ساخت زمین ورزشی در محله شهید بهشتی از رقم ۴ میلیارد به ۱۲ میلیارد تومان با حضور آقاجانی معاون عمرانی منطقه یک شهرداری بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط