سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۲

تصویب لایحه خرید تجهیزات و خودروهای پیشرو در سازمان آتش نشانی توسط شورای اسلامی شهر قزوین

اعضای شورا در جلسه علنی صحن با لوایح خرید تجهیزات و خودروهای پیشرو در راستای تقویت سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین برای مقابله با بحران وحوادث احتمالی موافقت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، در بیستمین جلسه علنی شورا در سال جاری لوایح مربوط به سازمان آتش نشانی شامل خرید ۳۰ دستگاه بالن دستگاه تنفسی، خرید تجهیزات انفرادی کامل آتش نشانی و خرید ۱۱ دستگاه خودرو برای این سازمان  موردبررسی و تایید قرار گرفت.
 
این گزارش می افزاید؛همچنین پنج لایحه سازمان حمل و نقل و ترافیک شامل خرید علائم ترافیکی، خرید ملزومات ترافیکی،خرید و اجرای خط کشی محوری طولی ،پروژه عملیات اجرای آسفالت ،احداث سرعتکاه و جمع آوری سرعت‌کاه و پروژه های سازمان ترافیک شامل نصب و تعمیر و نگهداری تجهیزات چراغ های راهنمایی ،خرید ماژول های سواره و عابر هوشمند و تهیه و طراحی و نصب سامانه سولار با حضور جانی مدیر عامل این سازمان مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
 
گفتنی است:لوایح دیگر شهرداری شامل افزایش حق مالکانه کیوسک‌های سطح شهر و جمع آوری و خرید دکه ها در بازه زمانی چندساله و افزایش اجاره بهای ۱۵۰ باب واحد تجاری سازمان مشاغل شهری با قیمت کارشناسی مورد بررسی و تایید قرار گرفتند.
 
در بخش دیگر این جلسه لوایح شهرداری مبنی بر واگذاری یک باب مغازه تجاری در خیابان سلامگاه جنب انبار سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری، اجرای ساخت قبور در آرامستان بهشت فاطمه (س) و پروژه های سازمان مدیریت آرامستان و واگذاری سراهای بهشتیان قیصریه و قهرمانی از طریق تشریفات قانونی مورد بررسی و تصویب قرار گرفتند.
 
این گزارش خاطر نشان می کند: لوایح سازمان زیباسازی شامل مزایده فضاهای تبلیغاتی سطح شهر در سه گروه و خرید ۲۰۰ عدد نیمکت بتنی با اولویت نصب در مجاورت مراکز درمانی نانوایی ها و اماکن مذهبی در این جلسه مورد بررسی و تایید قرار گرفتند.
 
همچنین لوایح دیگر شهرداری پیرامون افزایش رقم اعتبار پروژه طراحی و ساخت زمین ورزشی در محله شهید بهشتی از رقم ۴ میلیارد به ۱۲ میلیارد تومان  و تهیه کفپوش بازیگاه های منطقه نمونه گردشگری باراجین پس از بررسی تصویب شد.
 
گفتنی است :در این جلسه به تعدادی از  مغایرتهای اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان قزوین ارایه شده بود رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط