سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۲

بررسی ۵ لایحه شهرداری در جلسه تلفیق سه کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری با عمران ترافیک و امور زیربنایی و شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین، پنج لایحه شهرداری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی و شهرسازی و خدمات شهری شورا به ریاست ولی چگینی و با حضور محسن حق شناس و مهدی مهدی خانی، سعیدی مدیر توسعه سرمایه انسانی، خلجی مدیر درآمد، تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ،برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و  کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه موضوع سازوکار اعطای یارانه حمایتی به  سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری در دستور کار قرار گرفت و نقاط مثبت و منفی این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ پس از ارائه توضیحات نمایندگان سازمانهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی و مطالبات اعضای کمیسیون در این خصوص مقرر شد تا میزان سهم کسورات و خالص دریافتی رانندگان و همچنین میزان پرداختی اولیای دانش آموزان مشخص گردد تا بتوان در جلسات آتی بر نحوه کاهش میزان پرداختی سرویس دانش آموزان در مدارس دولتی تصمیم گیری شود.

در بخش دیگر  این جلسه مشکل قرارداد پرسنل مصالح عمرانی سازمان عمران بررسی شد و مقرر شد تا مسیرهای قانونی برای برخورداری از مزایای رفاهی در قرار داد های این پرسنل صورت گیرد.

این گزارش می افزاید:لایحه شهرداری پیرامون واگذاری حجمی نظافت رفت و روب و حمل بار برای مدت یکسال مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی در شش مرکز تابعه به پیمانکار واجد صلاحیت با حضور برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مورد بررسی و تایید کمیسیون قرار گرفت‌.

همچنین جابجایی اعتبارات پروژه ساماندهی فاز سوم نسیم شمال، ممیزی املاک به صورت فاز بندی  و هزینه سرانه نگهداری معتادین متجاهر در کمپ های بخش خصوصی از دیگر لوایحی بود که در این جلسه بررسی و مورد موافقت قرار گرفتند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط