6/30/2024

اشدری رییس کمیسیون بانوان شورا مطرح کرد:

بازدید میدانی از وضعیت آسفالت معابر و خیابانهای شهر/ عملکرد سه ساله شورا و شهرداری قزوین ارزیابی شود

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین خواستار بازدید میدانی شورا از وضعیت آسفالت معابر و خیابانهای شهر قزوین شد .

فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورا در جلسه علنی صحن شورا با اشاره به وضعیت آسفالت معابرشهر قزوین اظهار کرد: پیشنهاد می شود تا به منظور ارزیابی کلی از وضعیت معابر و خیابانهای شهر قزوین ونواحی منفصل شهری بازدید میدانی صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد تا شهرداری نسبت به ارایه لایحه طرح های شورا که جزو مطالبات مهم شهروندان بوده عکس العمل نشان دهد چرا که باید طرح مصوب شورا در اجل خود لایحه شود.
 
اشدری تاکید کرد: یکی از این طرح ها که معلوم نیست چه سرنوشتی در شهرداری پیدا کرده آسفالت رایگان مدارس خیرساز است .
 
نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورا با انتقاد از عدم اجرای برخی طرح‌های مصوب شورای شهر افزود: طرح مصوب شورای شهر باید از سوی شهرداری قزوین لایحه شود و به صحن شورا بیاید؛ بسیاری از طرح‌های شورای شهر قزوین که با اکثریت آرا مصوب شدند، از سال ۱۴۰۱ تاکنون راکد مانده و تبدیل به لایحه نشده اند که شهردارباید پاسخگو باشد.
 
رئیس کمیسیون بانوان شورا دربخش دیگری از سخنانش بر لزوم ارزیابی سه ساله عملکرد شورا تاکید کرد و  گفت: برای اینکه بدانیم چقدر شورا و مدیریت‌شهری قزوین به وعده‌هایشان عمل کردند، باید ارزیابی سه‌ساله‌ای از عملکرد شورای شهر و شهرداری قزوین داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: با این ارزیابی سه‌ساله معلوم خواهد شد که شورا و شهرداری چه میزان پایبند به وعده های انتخاباتی خود بوده اند و تا چه میزان توانسته اند برای حل مشکلات مردم موثرباشند.

پایان پیام/

related images