یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

اشدری خواستار شد:

ارایه بسته های حمایتی تشویقی به سرویس دانش آموزی مدارس

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به منظور کاهش هزینه سرویس مدارس به اولیای دانش آموزان خواستار ارایه بسته های تشویقی و حمایتی ویژه به رانندگان سرویس مدارس شد.

فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورا در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون افزایش کرایه سرویس مدارس گفت:  افزایش ۴۰ درصدی هزینه سرویس مدارس برای خانواده ها سنگین است ولی از سویی کمتر از این رقم برای رانندگان سرویس مقرون به سرفه نیست چون پاسخگوی هزینه های سرویس نیست ، اما ضرورت و چاره آن است که  تا در کنار این لایحه یک بسته تشویقی به نفع دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها پیوست لایحه شود. بخشی از هزینه سرویس به عنوان بسته تشویقی سوخت یا تجهیزات جانبی خودرو به رانندگان سرویس ارائه شود  چرا که  تامین آرامش و امنیت و رفاه و سلامت دانش آموزان بر عهده رانندگان سرویس مدارس است .
 
وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان فرزندان جامعه هستند ادامه داد: با ارایه این بسته تشویقی می‌توان بخشی از مشکلات اقتصادی خانوار در این حوزه را حل کرد و افزایش قیمت بار اضافی بر دوش والدین نخواهد گذاشت.
 
اشدری با بیان اینکه می توان در طرح تشویقی فرزندآوری این بسته حمایتی را گنجاند خاطر نشان کرد:بحث هزینه بالای کرایه سرویس مدارس بیشتر مربوط به خانوارهایی است که فرزندان بیشتری دارند و بنابراین باید در قالب بسته تشویقی فرزندآوری یارانه‌ای برای خانواده‌های دارای فرزندان دانش آموز قرار دهیم.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط