شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

بازدید میدانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از ناحیه شهری اندیشه

در راستای سلسله برنامه بازدیدهای میدانی از نواحی و مناطق مختلف شهر قزوین و به همت کمیسیون عمران و امور زیربنایی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در محلات نجف آباد،حسن آباد،وثوق آباد و شهرک اندیشه مشکلات و مطالبات شهروندان این ناحیه را مورد بررسی قرار دادند و در جریان پیشرفت فیزیکی و اجرای برخی از پروژه های عمرانی آن قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، رییس و اعضای شورا به همراه بهرامی مدیرمنطقه دو شهرداری، دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی ،صباغ از سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان مربوطه ، شورایاران ناحیه اندیشه و جمعی از معتمدین و اهالی ناحیه در مسجد شهرک اندیشه حضور یافتند و طی جلسه ای مشکلات و مطالبات این ناحیه را مورد بررسی قرار دادند.  
 
 براساس این گزارش؛ در این جلسه مشکلات ناحیه اندیشه از جمله
ساماندهی جاده اصلی و روکش آسفالت،افزایش تراکم و ر ونق ساخت ساز، ساماندهی کوچه ها و جدول کشی معابر ،کمبود وسیله نقلیه و تعریض جاده قزوين به نجف آباد توسط اهالی و شورایاران مطرح شد.  
 
 در ادامه اعضای شورا، مدیران و کارشناسان مدیریت شهری قزوین پاسخگوی مطالبات شهروندان این ناحیه بودند.  
 
 گفتنی است؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از پروژه های سطح این ناحیه از جمله ساخت سوله ورزشی و ساختمان اداری آن ،بهسازی و بازسازی کانال محله وثوق آباد بازدید کردند.  
 
 همچنین اعضای شورا در ادامه در جریان وضعیت ارایه خدمات شهری از جمله حوزه مدیریت پسماند در محلات وثوق آباد،حسن آباد و نجف آباد قرار گرفتند. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط