یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۷

شش لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد

در جلسه کمیسیون شهرسازی ،خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین شش لایحه شهرداری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری به ریاست محسن حق شناس و با حضور ولی چگینی، میراشه معاون خدمات شهری، انتظاری معاون عمرانی،حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی و معاونین خدمات شهری مناطق شهرداری  و کارشناسان  سامانه ۱۳۷ و با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش: لایحه مساعدت شهرداری به مساجد جهت بهره برداری سرویس های بهداشتی در محله های مرکزی و جنوبی شهر با رعایت نظارت بر روند احداث و هزینه کرد توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری با حضور میراشه معاون خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

این گزارش می افزاید: لوایح سازمان پسماندشامل لایروبی و پاکسازی بارگیری و حمل مواد زائد نهرها،کانال های سرپوشیده و حوضچه های شهر قزوین و نواحی منفصل شهری و خرید و تعمیر مخازن زباله با حضور امینی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

همچنین لوایح اخذ پیمانکار جهت رفع موارد اضطراری در مناطق دو ،سه و چهار شهرداری با هدف تسریع در اجرای مطالبات و درخواستهای شهروندان در حوزه فوریتهای شهری با حضور معاونین خدمات شهری مناطق و سامانه ۱۳۷ شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تایید کمیسیون رسید.

در بخش دیگر این جلسه، جزییات طرح احداث پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی از جمله تعداد غرفه ها میزان مساحت،رقم اعتبار مورد نیاز با حضور انتظاری معاون عمرانی و حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی مورد واکاوی قرار گرفت.

همچنین موضوع واگذاری مغازه های بازار مبل خیابان شهید بابایی مبنی بر انتقال سند و گشایش معبرها با حضور دو نفر از کسبه بازار مبل خیابان شهید بابایی بررسی و مطالبات  آنان توسط اعضای کمیسیون شنیده شد و همچنین مقرر شد تا طی جلسه ای با حضور کارشناسان حقوقی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری  بررسی دقیق پیرامون مطالبات این کسبه انجام شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط