یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۷

اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورا تاکید کرد:

جلسه هم اندیشی با هیاتهای مذهبی برگزار شود/ سیپ کارت از هفته آینده آماده بهره برداری است

رییس کمیسیون فرهنگی شورا در جلسه این کمیسیون که در خصوص برنامه های ماه محرم و صفر و برنامه های فرهنگسراها در تابستان برگزار شد بر نشست با فعالان حوزه هیات تاکید کرد.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورا در جلسه این کمیسیون بابیان این مطلب اظهار کرد: ضرورت دارد تا به منظور هماهنگی بیشتر با مدیران هیاتهای مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) جلسه هم اندیشی داشته باشیم و از نظرات و پیشنهادات آنان در اجرای برنامه ها ماه محرم و صفر بهرمند شویم.
 
 دبیر پارلمان محلی قزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی موضوع ارایه کارهای رفاهی ورزشی به پرسنل شهرداری برگزار شد گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، کارکنان شهرداری از هفته آتی می توانند از خدمات(سیپ کارت) که با تعدادی از باشگاه های ورزشی، استخرها و فروشگاه های لوازم ورزشی و دوچرخه فروشی ها قرداد منعقد شده است بهرمند شوند.

اللهیاری همچنین بر توجه ویژه سازمان فرهنگی به برنامه های تابستانی فرهنگسراها تاکید و گفت: غنای فرهنگی و هنری برنامه ها در فرهنگ سراهای تخصصی شهرداری باید به گونه ای باشد که خانواده ها با تیب خاطر فرزندان خود ثبت نام کنند.  
 
 اللهیاری در ابتدای سخنانش دراین جلسه از حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و گفت: مردم بار دیگر با حضور در پای صندوقهای رای نقشه دشمنان در جهت کاهش مشارکت را بهم زدند و  حماسه ای دیگر آفریدند و برگ زرینی از دفتر انقلاب را رقم زدند.
 
 وی ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب ادامه داد: امیدواریم ایشان بتواند بار سنگین مسئولیت ریاست جمهوری را به دوش کشد و با بهره گیری از همه ظرفیت ها افقهای جدیدی از پیشرفت وتوسعه به روی ملت ایران باز شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط