یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۷

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین :

به زودی کلنگ پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی شهر قزوین بر زمین خواهد خورد

در پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی که قرار است در مجتمع شهید زرآبادی احداث شود طرح کاملی با کاربری های متنوع و امکانات موردنیاز درنظر گفته شده است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،مهدی مهدی خانی رییس کمیسیون عمران ترافیک وامور زیر بنایی شورا در جلسه علنی که با حضور شهردار قزوین و پیرامون لایحه اجرای پروژه میدان میوه وتره بارمرکزی ازطریق ترک تشریفات برگزار شد اظهار کرد: بنده با توجه به مسئولیت خود در کمیسیون عمران نقشه و جزییات این پروژه را بررسی کرده ام و خشنودم که به اطلاع برسانم، مجموعه طرحهای پیش بینی شده برای اجرای میدان میوه و تره بار از لحاظ فنی مورد تایید است.
 
وی ادامه داد: با توجه به مطالبه برخی از اعضا درخصوص قیمت نهایی پروژه و جزییات دیگر پیشنهاد می شود تا در کمیسیون تلفیق موارد مورد بحث وبررسی قرار گیرد.  
 
این عضو شورای اسلامی شهرقزوین در ابتدای سخنانش دراین جلسه ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم بار دیگر حماسه ای پرشور آفریدند و یک بار دیگر نشان دادند که پای نظام وآرمانهای انقلاب ایستاده اند.
 
مهدی خانی همچنین با تبریک به رییس جمهور منتخب ادامه داد:  رییس جمهور ایران از دل مردم انتخاب شد و خود را موظف می دانیم که همراه وهمدل با رییس جمهور دست در دست هم برای خدمت به مردم واعتلای کشور تلاش کنیم و در چهار سال آینده شاهد اتفاقات خوب برای این سرزمین باشیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط